Facebook FanPage Facebook FanPage Facebook FanPage Facebook FanPage
Ankieta
Ankieta
Badanie zadowolenia klienta Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
  • Gdzie załatwia Pani/Pan sprawę?
    • Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
    • Wydział Finansów i Budżetu
    • Wydział Certyfikacji i Funduszy Europejskich
    • Wydział Infrastruktury
    • Wydział Nadzoru i Kontroli
    • Wydział Polityki Społecznej
    • Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
    • Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
    • Wydział Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    • Wydział Zdrowia - Kujawsko-Pomorskie Centrum Zdrowia Publicznego
    • Biuro Finansowo-Inwestycyjne
    • Biuro Obsługi Prawnej
    • Biuro Kadrowo-Organizacyjne
    • Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    • Wojewódzki Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
  • Jak ocenia Pani/Pan pracę naszego Urzędu pod względem kompetencji i fachowości urzędników?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Jak ocenia Pani/Pan pracę naszego Urzędu pod względem kultury osobistej pracowników?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Jak ocenia Pani/Pan pracę naszego Urzędu pod względem gotowości pracowników do rozwiązywania problemów?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Jak ocenia Pani/Pan pracę naszego Urzędu pod względem warunków lokalowych?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Jak ocenia Pani/Pan oznakowanie poszczególnych Wydziałów i Biur oraz informację o tym gdzie można załatwić sprawę?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Jako ocenia Pani/Pan stronę internetową Urzędu?
    • bardzo dobrze
    • zadowalająco
    • źle
  • Co według Pani/Pana byłoby udogodnieniem w korzystaniu z usług Urzędu?
    • tablice informacyjne na każdym piętrze z informacją o każdym wydziale
    • miejsce, przy którym można uporządkować dokumenty, wypełnić formularze, itp.
    • miejsce dla "mamy i dziecka"
    • parking dla klientów
    • przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych
  • Co według Pani/Pana byłoby udogodnieniem w korzystaniu z usług Urzędu - inne uwagi